FAQ
Een werknemer lijdt aan voedselintoleranties. Is het mogelijk om de box aan te passen?

In het geval van een voedselintolerantie raden we je aan om contact met ons op te nemen, zodat we de samenstelling van de box kunnen aanpassen voor de persoon in kwestie.

Kan ik de specifieke inhoud van een doos te weten komen?

Als je de exacte inhoud van een of meerdere dozen wilt weten, neem dan contact met ons op via hello@tubebrussels.be.

Is het mogelijk om een assortiment zonder alcoholische dranken te bestellen?

Natuurlijk kun je bieren en wijnen vervangen door niet-alcoholische ambachtelijke dranken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie over onze verschillende alcoholvrije opties.

Hoe worden de producten in de box geselecteerd?

We selecteren onze producten op basis van hun smaak, hun smakelijke kwaliteiten en de mogelijke smaakcombinaties. Vervolgens controleren we of ze in overeenstemming zijn met onze waarden.

Kan ik een persoonlijk briefje in de doos doen?

Je kunt ons natuurlijk een briefje sturen voor je collega's om in de doosjes te stoppen. Als de levertijd kort is, is het belangrijk dat het briefje ons zo snel mogelijk wordt toegestuurd om de gewenste deadlines te halen.

Kan ik mijn eigen assortiment samenstellen voor mijn werknemers?

We bieden je de mogelijkheid om assortimenten samen te stellen op basis van jouw specifieke wensen. We kunnen je adviseren over hoe je een assortiment samenstelt dat zo goed mogelijk aansluit bij jouw wensen.

Hoe lang blijven de producten in de Belgische doos op smaak?

Over het algemeen zijn al onze producten minimum 3 maanden houdbaar buiten de koelkast. Afhankelijk van de voorraad kunnen sommige producten echter uitzonderlijk een kortere houdbaarheidsdatum hebben. Als je er zeker van wilt zijn dat de producten in je dozen een bijzonder lange houdbaarheidsdatum hebben, laat het ons dan weten als je bestelt.

Kunnen de producten buiten de koelkast bewaard worden?

Al onze producten kunnen buiten de koelkast bewaard worden.

Hoe worden de dozen geleverd?

We kunnen de dozen bij je op kantoor afleveren (één adres) of individueel bij elke werknemer. In het geval van eenmalige leveringen, verzorgen wij de levering rechtstreeks of met een vertrouwde partner. Voor individuele leveringen werken we samen met Bpost.

Wat gebeurt er als de ontvanger afwezig is wanneer de doos wordt geleverd?

In dat geval wordt er een briefje in de brievenbus gedaan en is de Belgische doos beschikbaar in het dichtstbijzijnde Bpost-kantoor.

Een werknemer heeft zijn bus nog steeds niet ontvangen, wat moet ik doen?

Als een werknemer je laat weten dat hij zijn brievenbus niet heeft ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we de reden van de niet-levering kunnen begrijpen.

Kan ik dozen laten bezorgen bij werknemers in Europa?

Natuurlijk kunnen we dozen in Europa bezorgen, mits de bezorgkosten worden aangepast. Omdat levertijden per land verschillen, raden we je aan om dit direct met ons te bespreken, zodat we een paar dagen extra kunnen inplannen voor de levering.

Een product uit een Belgische doos is beschadigd of ontbreekt, wat moet ik doen?

In het geval van een probleem met een product, raden we je aan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat we de meest geschikte oplossing voor het probleem kunnen vinden.

Wat zijn de verschillende betalingswijzen?

Als je contact met ons opneemt voor een specifieke bestelling, kun je per bankoverschrijving betalen. Binnenkort is er een E-shop beschikbaar voor bestellingen die rechtstreeks via de site worden geplaatst.